fredag den 29. marts 2013

Kathmandu (3) - Bilder

Eg veit ikkje korleis ein legg inn store bilder, men trykk på dei så blir dei større :-)




The fun starts there







Nepalesarar er sterke..







På ein ganske eksotisk café i Kathmandu valley







Utsikten frå den ganske eksotiske caféen







Meir utsikt frå same café







Og så litt utsikt andre vegen, frå same café







Eg fekk låne caféen sitt do. Ser du kva som manglar? Dør! Men det var fin utsikt..







Tøff? ;-) Eg kjørte ikkje på den. I tilfelle du lurte. (Som sjåfør altså. Men som passasjer var det mitt primære framkomstmiddel)







Manoj







Ei tilfeldig lokal jente






Bra motiv, dårleg kamerafokusering







Eg og Manoj på ein utsiktsplass der mange turistar stoppa for å ta bilde. På andre sida var det eit stort kloster.






Ved swayambhunath stupa, eit buddhistisk tempel







Tibetanske bedeflagg.







Momo!








Shambu, på toppen av taket sitt i Patan.







Kona og sonen til Shambu








Sonen til Shambu








"Roofgardens" i Patan




Eg og Manoj på eit tak i Kathmandu





I Kathmandu møter ein fleire apekattar enn vanlege kattar







Kveldsmat hos Sanju i mørkret. På denne tida av året er Kathmandu utan strøm 12 timar i døgnet. 6 timar om morgonen, og 6 timar om kvelden.








Oppvask hos Sanju







Søster til Sanju







Sanju i butikken






Manoj på café i Kathmandu







Utsikt frå caféen i Kathmandu







Meir utsikt frå caféen i Kathmandu: Hundar på taket







Samanata, dotter til Manoj









Manoj og Samanata








Manoj og Samanata








Dansk/norsk påskeegg








Momo!







Manoj og Samanata






Samanata







Kathmandu







Kathmandu!







Kathmandu :-)

Ingen kommentarer: