lørdag den 26. november 2011

Manawati

Jeg havde lovet mig selv at når jeg fik et fast arbejde, skulle min første betaling være at sponsorere et projekt eller barn i Nepal. Det første jeg gjorde da jeg fik mit nuværende arbejde, var derfor at kontakte den nepalesiske NGO jeg arbejdede for da jeg selv var i Kathmandu, for at lave en aftale om at sponsorere et barn gennem dem. Volunteers initative Nepal støtter blandt andet forskellige børnehjem i Kathmandu-området, og er afhængige af donationer og arbejdskraft fra frivillige. Børnehjemmet jeg støtter hedder Peace Buddha, og ligger i Kathmandu. Her bor blandt andet Manawati, en pige på 11 år, som er modtageren af min sponsorering, og som nu er sikret skolegang. Jeg har lige fået et brev fra hende, og billeder. Hvis du er i julehumør, og også gerne vil sponsorere et barn gennem VIN, kan du læse mere her: http://www.volunteeringnepal.org/




Manawati og de andre børn på Peace Buddha Child Care Center.

Ingen kommentarer: