tirsdag den 3. august 2010

Formiddagsfri

Jeg er faktisk rigtig glad for mit arbejde, så krydser fingre for at vikariatet bliver ved med at forlænges. I første omgang var det meningen at jeg skulle være der frem til d.1.oktober, men nu bliver det minimum frem til d.15.november.

Jeg kan også rigtig godt lide de skiftende arbejdstider. Nogle gange arbejder jeg om formiddagen, andre gange om aftenen, og derudover arbejder jeg en weekend om måneden. Når man har stået tidligt op for at komme på arbejdet klokken 8 den ene morgen, er det dejligt at vide at man kan sove længere den næste dag hvis man har lyst, for først at være på arbejde klokken 14. Og den næste dag igen er det rart at vide at man har tidligt fri fordi man startede tidligt.
Når jeg starter sent, kan formiddagene bruges på diverse praktiske ting (som f.eks muligheden for at nå diverse offentlige kontorer i deres åbningstider), eller bare på ren hygge. Det samme med hverdagsfridagene, som der jo bliver flere af når man f.eks arbejder weekend.



Kaffe + en god bog en hverdagsformiddag. Bogen kan i øvrigt anbefales! Dog har jeg en mistanke om at jeg er den sidste i Danmark som læser den, så der kan ikke være mange tilbage at anbefale den til. Men for dem der stadig ikke har læst den, her er et detaljebillede:


Ingen kommentarer: